Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@16:09:17 GMT

تست بینایی؛ چند اسب در تصویر می بینید؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۲۸۹

تست بینایی؛ چند اسب در تصویر می بینید؟

 ۷ ثانیه برای پیدا کردن خرگوش برفی فرصت دارید! اگر بتوانید ۸ حیوان را پیدا کنید یک نابغه هستید!  اگر ادعای تیزبینی دارید جواب بدهید! مارمولک کجاست؟ انتخاب شما کدام فنجان است؟ با یک نگاه گربه را پیدا کنید

به گزارش اقتصادآنلاین، خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. جالب است بدانید که چگونه برخی از چیزها دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد.

تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.  تست بینایی امروز یک تصویر است که چند اسب درون آن پنهان شده است. 

این تصویر در وب سایت ایالات متحده Kids Environment Kids Health با این سوال به اشتراک گذاشته شده است - "چند اسب را می توانید در تصویر پیدا کنید؟"  اکثر مردم فقط می توانند پنج اسب را در تصویر ببینند. با این حال برخی نیز می گویند در واقع هفت اسب در مناظره وجود دارد. 

چالش های بیشتر؛ 

 ۷ ثانیه برای پیدا کردن خرگوش برفی فرصت دارید! اگر بتوانید ۸ حیوان را پیدا کنید یک نابغه هستید!  اگر ادعای تیزبینی دارید جواب بدهید! مارمولک کجاست؟ انتخاب شما کدام فنجان است؟ با یک نگاه گربه را پیدا کنید

تست بینایی اسب های پنهان شده

به تصویر نگاه کنید و بگویید چند اسب را می توانید ببینید؟

.

.

.

.

.

.

.

 پاسخ خود را برای ما بنویسد، چند اسب در تصویر پنهان شده و در کدام قسمت ها؟

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر خطای دید تست هوش تست بینایی اخبار مرتبط تست بینایی؛ ۳۰ ثانیه برای پیدا کردن قورباغه فرصت دارید ۱۴۰۱/۵/۲۸ تست بینایی: ۷ ثانیه برای پیدا کردن خرگوش برفی فرصت دارید! ۱۴۰۱/۵/۲۷ تست بینایی؛ اگر بتوانید ۸ حیوان را پیدا کنید یک نابغه هستید! ۱۴۰۱/۵/۲۶ تست بینایی؛ اگر ادعای تیزبینی دارید جواب بدهید! مارمولک کجاست؟ ۱۴۰۱/۵/۲۵ تست بینایی؛ با یک نگاه گربه را پیدا کنید ۱۴۰۱/۵/۲۴ تست بینایی؛ می توانید در ۵ ثانیه حیوان گمشده را بیابید؟ ۱۴۰۱/۵/۲۳ آخرین ویدیو ها بغض علی شادمان در برنامه مهمونی ترکید + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۱۱:۵۴ آب ۲-۳ روز دیگر به شهرکرد می رسد ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۱۱:۰۵ روایت عجیب متین ستوده از تجربه کردن مرگ! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۱۰:۳۳ آیا خودرو در بورس کالا ارزان تر از بازار است؟ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۹:۲۵ همایش فضای مجازی با مهمانانی که اینترنت را نمی شناسند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۸:۴۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۳۵ وزیر کشور: لایحه انتخابات به سرعت آماده و به مجلس می رود ۱۲:۳۴ ماجرای سردار آزمون و دختر روس به کجا رسید؟ ۱۲:۳۰ تست بینایی؛ چند اسب در تصویر می بینید؟ ۱۲:۲۹ طرح ترافیک تهران از سال آینده تغییر می کند ۱۲:۲۶ کاهش ۶ میلیارد دلار از حجم قاچاق کشور با حذف ارزهای رانتی ۱۲:۲۵ توافق خوب از نگاه رییس پیشین سازمان انرژی اتمی ۱۲:۱۵ افتتاح کارخانه جدید گروه صنعتی ایزی پایپ و افزایش ۸۰ درصدی تولید ۱۲:۱۵ ضرر ۴۰۰ میلیون دلاری معامله گران رمزارز در ۲۴ ساعت! ۱۲:۰۹ رانت جدید رمزارزی برای یک عده خاص ایجاد نکنیم ۱۲:۰۰ آغاز تحویل اموال مکشوفه صندوق های اجاره ای بانک ملی به صاحبان آن ۱۱:۵۵ رقابت یا انحصار، کدام یک قیمت تخم مرغ را از ۱۰۰ به ۳۵۰ رساند؟ ۱۱:۴۸ ایران از یک خواسته‌ کلیدی خود در توافق احیای برجام صرف نظر کرده است ۱۱:۴۷ خودروهای ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد ۱۱:۳۹ گزارش ها درباره فاش شدن متن نهایی توافق پیشنهادی اروپا نادرست است ۱۱:۳۶ روزنامه جمهوری اسلامی: همه موفقیت های برجام، مال دولت سیزدهم باشد، همین که مذاکره را برگزیدید مردم خوشحالند ۱۱:۳۵ آخرین قیمت دلار امروز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت درهم در صرافی ها امروز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت پوند امروز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت لیر امروز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۳ بازارساز خودکار (AMM) در کریپتو چیست؟ ۱۱:۳۱ معاون وزیر دفاع: در حوزه موشکی حاضر به مذاکره نیستیم ۱۱:۲۸ چربی های مفید و مضر غذایی کدامند؟ ۱۱:۲۶ نماینده مجلس دهم: امضای زاکانی پای نسخه اولیه برجام بود ۱۱:۲۰ با این راهکارها تصمیم درست بگیرید ۱۱:۱۷ خانوارهای ایرانی دیگر‌ خودرو نمی خرند! / کاهش محسوس قدرت خرید با افزایش قیمت‌ خودرو ۱۱:۱۵ روزنامه جوان: باید سواد سلبریتی ها را بالا ببریم ۱۱:۱۱ نماینده ولی فقیه در سپاه: همه بلا‌ها را از دست اصلاح طلبان می کشیم ۱۱:۰۸ نرخ بهره بین بانکی اعلام شده در بودجه، پیشنهاد بانک مرکزی بود، تحمیلی از سوی دولت صورت نگرفت / افزایش نرخ سود در شرایط فعلی نمی‌تواند خیلی موثر باشد ۱۱:۰۵ آب ۲-۳ روز دیگر به شهرکرد می رسد ۱۱:۰۱ هزینه سنگین استقلال برای بازگشت قایدی + عکس ۱۰:۵۸ فرمانده کل سپاه: کرانه باختری در حال مسلح شدن علیه اسراییل است ۱۰:۵۲ ورود اتوبوس های جدید به تهران؟ ۱۰:۴۶ ونزوئلا تمایلی به قرارداد نفت در ازای بدهی با اروپا ندارد ۱۰:۴۲ نباید بگوییم قیمت‌ها به شهریور بازگردد، ملاک اسفند ماه است / لایحه اصلاح یارانه را به مجلس نفرستاده‌ایم تا ... ۱۰:۳۹ در مورد حق آبه ها به نقاط خوبی دست یافته ایم ۱۰:۳۹ شنبه بورس به رنگ قرمز / برجامی ها باز می گردند؟ ۱۰:۳۴ اولین پرنده سمی جهان + عکس ۱۰:۲۷ نرخ رسمی ۱۰ ارز افزایش یافت ۱۰:۱۹ کوپن الکترونیکی چه شد؟ ۱۰:۱۶ امسال قطعه دوم تهران-شمال تکمیل می شود ۱۰:۰۸ معوقات بازنشستگان کی پرداخت می شود؟ ۱۰:۰۲ یارانه ها به چه صورت ادامه پیدا می‌کند؛ نقدی یا کالابرگ؟ / چرا قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰ بازنگشت؟ ۱۰:۰۲ افزایش اتو‌سرویس های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول ۰۹:۵۹ آپارتمان های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟ ۰۹:۵۵ پرسپولیس-فولاد؛ سه هیچ به نفع فولاد؟ ۰۹:۴۹ گاز در محدوده هایی از منطقه ۱۴ تهران قطع می شود ۰۹:۴۷ علایم مهم فشار خون ۰۹:۴۱ ریزش قیمت بیت کوین به کانال ۲۱ هزار دلاری/ افت ۱۰ درصدی قیمت اتریوم ۰۹:۳۰ گران ترین تیم های لیگ ایران + عکس اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خطای دید تست هوش تست بینایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس

 حال‌وهوای این روز‌های تئاتر رسمی، دست‌کم در تهران، با تئاتری که برای اجرا مسیر اخذ مجوز از اداره‌کل هنر‌های نمایشی را طی نمی‌کند، متفاوت است.

اداره‌کلی که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه نخست خبر خداحافظی مدیرکل آن، کاظم نظری پس از حدود دوسال و دوماه -از ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون- با کارکنان واحد‌های گوناگونش دهان‌به‌دهان چرخید و بعد هم بی‌آن‌که دلیلی برایش ذکر شود از سوی نظری تایید شد تا تئاتر رسمی، چه دولتی، چه خصوصی که از شهریورماه ۱۴۰۱ بیش‌ازپیش دچار شکاف با تئاتر غیررسمی شده است، چشم‌انتظار بماند و ببیند که متولیان دولتی این هنر چه چشم‌اندازی از آینده در ذهن دارند و تحقق این چشم‌انداز را به کدام مدیر می‌سپارند تا در مقام مدیرکلی هنر‌های نمایشی بنشیند.

سمتی که به حمید نیلی با سابقه حضور در مقام مدیرعاملی تماشاخانه ایران‌شهر، مدیرعاملی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مدیرعاملی انجمن هنر‌های نمایشی ایران و... سپرده شد تا پس از طا‌ها عبدخدایی، علی منتظری، مهدی مسعودشاهی، رحیم تجلی‌برزگر، حسین سلیمی، مجید شریف‌خدایی، خسرو نشان، حسین پارسایی، حسین مسافرآستانه، قادر آشنا (دو دوره)، حسین طاهری، مهدی شفیعی، شهرام کرمی و کاظم نظری، پانزدهمین «مرد»‌ی باشد که بر صندلی مدیرکلی هنر‌های نمایشی تکیه می‌زند.

از یاد نبردن غایبان  

سازوکار رایج در اداره‌کل هنر‌های نمایشی و «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» آن به‌عنوان مرجع صادرکننده پروانه اجرا از شهریورماه ۱۴۰۱ به‌این‌سو بیش‌ازپیش دچار تفاوتی معنادار با روندی شد که گروه‌های نمایشی طی آن نیازی به حضور در هزارتوی اخذ مجوز نمی‌بینند، در مکان‌هایی غیررسمی روی صحنه می‌روند و اجرا‌های آلترناتیوی را شکل می‌دهند که می‌تواند گزینه‌ای برای اطلاع از آن‌چه روی صحنه‌های رسمی نیست، باشد. در این میان به رغم اجرا‌هایی که هر شب در سالن‌های رسمی شهر تهران، از مجموعه تئاتر شهر تا تالار وحدت و از تماشاخانه ایرانشهر تا تالار مولوی، همچنین خیل پرشمار سالن‌های خصوصی روی صحنه می‌روند، هستند بی‌شمار نویسندگان و کارگردانانی که بازگشت از راه آمده را غیرممکن می‌دانند و تکرار دوباره سازوکار پیشین برای حضور روی صحنه را محال.

وضعیتی که اگر تئاتر شهر را به‌عنوان نماد تئاتر دولتی در نظر بگیریم از نام‌هایی که از بازه زمانی شهریورماه ۱۴۰۱ به‌این‌سو در آن روی صحنه رفته‌اند، پیداست. نام‌هایی گردآمده حول ایده محوری «لزوم روشن ماندن چراغ تئاتر»  که بخش بزرگی از آن‌ها را «ناشناخته ها» و بخش دیگر را «نزدیکان به نظام سیاسی» شکل داده و همچنان به پیش می‌روند.

آن‌چه از صحبت‌های پیوستگان به جریان تئاتر غیررسمی، همچنین غایبان برمی‌آید این است که ما در تئاترمان هیچ‌گاه نهادی مستقل و مشخص نداشته‌ایم که در مواقع اضطرار ازجمله پس از اتفاقات شهریورماه ۱۴۰۱ یا پیش‌ازآن در آبان‌ماه ۱۳۹۸ یا دی‌ماه ۱۳۹۶، اهالی تئاتر را گرد هم بیاورد و موجب ایجاد اجماعی در میان‌شان شود.

پس می‌توان بخشی از چندپارگی موجود را محصول نبود چنین نهادی و به‌تبع‌آن همواره شخص‌محور بودن و تصمیم‌گیری‌های فردمحور دانست؛ اتفاقی که درحال‌حاضر نیز رخ داده است و هر کس به‌صورت شخصی تصمیم می‌گیرد که در این شرایط چه کند. ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد تا وقتی تصمیمات به‌صورت فردی گرفته می‌شوند، نمی‌توان تصویر روشنی از آینده تئاتر در ایران به دست داد.

پیوستگان به جریان تئاتر غیررسمی، همچنین غایبان معتقدند شاید بزرگترین چالشی که از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون با آن مواجه‌اند، تصمیم‌گیری اخلاقی در قبال مفهوم زنانگی به نمایندگی از قلمرو‌های به حاشیه رانده‌شده باشد. مسئله‌ای که تا پیش از این اتفاقات، کمتر به آن اندیشیده می‌شد و ساده‌ترینش این‌که چرا باید برخلاف بخشی از واقعیت‌های موجود در جامعه، همچنان براساس موازین موردنظر «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش»، روی صحنه رفت؟

اگر کارگردانان تئاتر ایران همچنان به این شیوه ادامه دهند ـ شیوه‌ای که منجر به نادیده‌انگاشتن خواسته بخشی از جامعه می‌شود؛ جامعه‌ای که بازیگرانِ اجرای آنها نیز ممکن است جزئی از آن باشند.

درواقع با مسئله‌ای اخلاقی مواجه‌اند. مسئله‌ای که در این‌جا مطرح می‌شود نه هنر است، نه تئاتر و نه روی صحنه رفتن یا نرفتن؛ بلکه انتخابی است که در مواجهه با این چالش اخلاقی انجام می‌دهند و دست‌کم به چهار گروه تقسیم‌شان می‌کند؛ عده‌ای که ترجیح دادند با این تصور که به‌رغم گذر از مجرای «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» برای اجرا، می‌توانند آن‌چه را که می‌خواهند، بگویند و به روال سابق به اجرا می‌پردازند.

عده‌ای دیگر که انتخاب‌شان غیاب است و نکته مورد اشاره‌شان این‌که، غیاب کارکرد خواهد داشت اگر به چشم بیاید. همچون دیوارنوشته‌ای که با رنگی پوشانده شده است، اما رنگ، بیش از پوشانندگی، به آن‌چه پنهان کرده ارجاع‌مان می‌دهد. دراین‌میان کسانی هم هستند که چنان‌چه اشاره شد انتخاب دیگری دارند؛ نه اجرا با مجوز شورای ارزشیابی و نظارت و نه غیاب. انتخاب آنها اجرای غیررسمی است.

هرچند این انتخاب علاوه بر اینکه در معرض احتمال برخورد قرارشان می‌دهد، خواه‌ناخواه دایره مخاطبان‌شان را هم محدود می‌کند. مهاجرت و وانهادن همه آن‌چه در طول سالیان متمادی ساخته شده بود و ساختن از نو در کشوری دیگر هم انتخاب گروه دیگر را شکل داده است.  

مسئله‌ای از دیروز تا امروز

چالش اخلاقی شکل‌گرفته و انتخاب‌های رخ‌داده را در شرایط کنونی درنهایت می‌توان این‌طور تفسیر کرد که در تمام این سال‌ها  ـ چه پیش از انقلاب، چه پس از آن ـ زنانی بوده‌اند که برای تحقق حقوق اولیه خود در جامعه‌ای که چه بپذیریم و چه نپذیریم، تمایلات مردسالارانه آن قابل کتمان نیست، ایستادگی کرده‌اند. این ایستادگی در بسیاری از موارد موجب ایجاد خطرات و محدودیت‌هایی هم برای آنها شده است و اتفاقات سال ۱۴۰۱ نیز یکی از بزنگاه‌های تجلی این مسئله بود؛ آن‌جایی که بخشی از زنان به‌رغم همه فشار‌های یک جامعه مردسالار و با وجود پیش‌بینی تبعات بیان مطالبات‌شان، پرسشی را پیش روی جامعه ازجمله اهالی تئاتر قرار دادند.

پرسشی از این قرار که تئاتر کِی و کجا قرار است کنار این مطالبات بایستد؟ آیا قرار است همچنان با چشمانی بسته با این ایستادگی تاریخی مواجه شود و به روال سابق ادامه دهد؟ یا می‌تواند سرانجام جایی برای خود در دل جامعه پیدا کند؟ اگر قرار بر طرح ذات‌گرایانه این سوال باشد، باید پرسید آیا اهالی تئاتر اساساً وظیفه و تعهدی بر دوش خود احساس می‌کنند یا خیر؟

آیا قائل به این مسئله هستند که هنر تئاتر ایجادکننده رابطه‌ای دوسویه میان اهالی این هنر با جامعه است یا خیر؟ اگر پاسخ به این سوالات مثبت است، آیا منطقی است که اهالی تئاتر اتفاقات رخ‌داده را نادیده بیانگارند و با فرض به ثمر رساندن ایده؛ «لزوم روشن ماندن چراغ تئاتر»، همچنان مانند سابق به کار خود بپردازند؟

قرار گرفتن این سوالات بی‌پاسخ در کنار مسئله امروز، دیروز و احتمالاً فردای تئاتر ایران، «سانسور»، مسئله‌ای که مطرح‌شدن دوباره آن این‌بار از زبان بهرام بیضایی در «نشست تئاتر امروز ایران در چهارمین جشن هنر شیراز» به یادمان می‌آورد که به‌قول او سانسور در تئاتر همواره نه‌فقط توسط دولت که به‌صورتی بی‌شکل نیز عملی شده است.

سانسوری بی‌شکل که قانونی بر آن حکفرما نیست و به همه صورت‌ها ظاهر می‌شود و مادامی که تئاتر را به بازتابی محافظه‌کارانه و توأم با احتیاط مطالبات بخشی از جامعه با رعایت موازین «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» ازیک‌سو و سخن گفتن از ایده‌های رهایی‌بخش در محافل خصوصی ازسوی‌دیگر تبدیل سازد، کاری از پیش نخواهد برد.

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • بایرن درس نمی‌گیرد: به رئال توهین کنید، بد می‌بینید! ‏
  • «میگوی دهان‌پا» قوی‌ترین بینایی را در قلمروی جانوران دارد!  
  • دهان‌پا پیچیده‌ترین چشمان را در قلمروی جانوران دارد!  
  • جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس
  • بینا شدن افراد مبتلا به نابینایی ارثی با ژن‌درمانی «کریسپر»
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی